2012. november 20., kedd

Vintage csillag kottából

Két db A4-es kottalapra van szükségünk, én INNEN nyomtattam:
8 cm széles csíkokra vágjuk a papírokat.
Félbe hajtjuk, majd a felező vonalhoz négybe hajtjuk a papírcsíkokat:
4 db csíkunk van:
Mindegyik csík végétől 3 cm-t vissza mérünk:
Majd ehhez a jelzéshez behajtjuk a csík végét:
Most egymásra hajtjuk a csíkokat, mint a "gólya -viszi- a-fiát" játékban:
Amikor összehúzzuk, ezt kapjuk:
Mindegy, melyik oldalon kezdünk el dolgozni.
A szárakat visszahajtjuk és az utolsót befűzzük az első visszahajtott szár alá. Nem kell megijedni, ha gyűrjük a papírt, azért vintage, azért pont kotta, mert így a végén nem fog látszani a gyűrés.
Tehát most itt tartunk:
Az egyik szárat visszahajtjuk,
Majd még egyszer:
Majd ezt a háromszöget félbe hajtjuk:
És nagyon nehéz, de bedugjuk a pici háromszög alatti tasakba az alsó szárat. Ezt minden jobb oldali szárral elvégezzük:
A másik oldalon folytatjuk:
Ezt kapjuk:
Másik oldal:
Most levagdossuk a kilógó szárakat:
A másik oldalon is:
Mivel nem eredeti, hanem nyomtatott a kottánk, előfordulhat, hogy a vágott szélek hófehéren rikítanak. A gyerek színes ceruzájával barnára kell satírozni ezeket a széleket.
Még nem áll össze túl tömören, hiába hajtogattuk szorosan:
Kell bele egy akasztó is, én fogtam a ragasztót, nyomtam egy-egy cseppet a szétálló részek közé és bele applikáltam az akasztót is:
Íme, a végeredmény:

Nincsenek megjegyzések: