2012. november 7., szerda

Bölcsis törölköző

Bölcsis lett az apróbbik leányom. Katica a jele, ennek örömére kaptunk egy édes, hatalmas katicás, ámde igen rongyos törölközőt. Kettő lett belőle.
(Tudom, hogy ez egy végtelenül egyszerű dolog, de talán hasznos.)
Más nem is kell hozzá, csak ferdepánt, olló, cérna...
Ketté vágtam a törölközőt, a rongyos széleket "lefelejtettem" róla, így a katicás minta mentén haladtam.
Felvarrtam a ferde pántot:
A végek találkozásánál nem varrtam egymásra.

Lekerekítettem a sarkokat:
A pánt akasztó részénél kezdtem az összevarrást:
Majd ezt az akasztót visszahajtottam, ferdére vágtam a végét:
Majd a szegő alá illesztettem és ezzel együtt varrtam tovább:
A túlsó végéhez érve megerősítettem a varrást, hogy ellenálljon az apró kezek húzásának:
Ezután már csak levasaltam és kész is!

Nincsenek megjegyzések: