2012. november 21., szerda

Régi ruhák újrahasznosítása

Selejteztem. Minden két évben érdemes, régen látott kincsek kerülnek elő a szekrény mélyéről, és amit két éve egyszer sem vettünk fel, ilyenkor érdemes újra gondolni.
Így járt most pár cuccom. Ez a keki blúz és a fekete szoknya nem két éve, hanem legalább 4-5 éve nem volt rajtam. Nem is szándékozom ebben a formában felvenni őket, épp a tunika-rajongó korszakomat élem, mert az "ápol és eltakar".
Lett belőlük hát egy tunika.
 Először a blúz hosszát vágtam el, majd kanyarítottam belőle egy keskeny csíkot is, hogy ne legyen olyan "direkt" a végeredmény.
A szoknya és a blúz találkozásánál a méretek erősen eltértek, ezen változtatni kell. Beszűkítettem a szoknyát, arányosan, lefelé bővülőre.
 A szoknya derekát levágtam, abból lett egy szélesebb csík. Gombostűvel megjelöltem a középpontokat, ez nagy segítség, amikor a csíkokat összevarrjuk.
 Egymás alá varrtam a csíkokat, majd a szoknya részt:
 Vasalni a póló anyagokat nem szoktam, a mosás elvégzi a kellő simításokat. Így már biztosan fogom hordani...

Nincsenek megjegyzések: