2012. november 15., csütörtök

Túl ötezer látogatón...

Először is muszáj mondanom, hogy KÖSZÖNÖM.
Ez a blog úgy indult, mint egy mankó nekem. Akartam egy felületet, ami nem egy notesz, nem egy irka-firka, de valami hasonló, ahova mindenféle inspirációt össze tudok gyűjteni, amik "kívülről" jönnek, de hatnak rám. És mint egy napló, meg akartam őrizni a saját munkáimat is. Úgy gondoltam, annyi blog létezik már, a kutya nem fog rám nézni, hát miért ne...
Sajnos mindenben jobb vagyok, mint a fényképezésben. Ez az oka, hogy a saját dolgaimat elhanyagolom, csak néha néha kerül fel valami a kezeim alól, de még mindig szívesen gyűjtögetek és szedem csokorba azokat az ötleteket, amiket megvalósíthatónak tartok.
Nem számítottam ekkora látogatottságra.
Jó dolog ez. Szeretem.
Remélem, egyszer majd rászánom magam a fotózás tökéletesítésére is és a saját ötleteimet is be tudom dobni a "közösbe", addig is folytatom az ötletelést, és köszönöm mindenkinek, aki benéz.

Nincsenek megjegyzések: