2012. november 26., hétfő

Díszek a suli- karácsonyfára

Muszáj kicsit önzőznöm.
Minden évben a harmadikosok tiszte, hogy feldíszítsék a karácsonyfát és meglepjék a suli összes diákját és tanárját egy műsorral. A jelmezek még a jövő zenéje, de azoknak az elkészítésében is részt veszek, ezért mihamarabb el akarom kezdeni a díszek készítését. Tavaly rettenetesen szegényes volt a karácsonyfa, alig látszott rajta egy-két dísz. Persze hatalmas fákat szoktak halálra ítélni az iskolánkban, két emelet magasak és terebélyesek. Mégis felér egy lebőgéssel, ha nem látszik igazi karácsonyfának.
Óriási díszek kellenek tehát és sok.
Erre gyűjtök most inspirációkat, ha valaki ki tudja egészíteni, ne legyen rest... várom az ötleteket sok szeretettel!
A Pitter&Glink blogon találkoztam ezzel a hópihével, bár már én is készítettem egy kezdetleges darabot... Szerintem hatalmasban is megvalósítható, a suliban a melegtől biztosan nem fog összerogyni:)
A Homelove-on ezt találtam, bár már nálam is szerepelt a hófehér gyurma ITT. Szintén nagyban, egy kis arany festékkel megbolondítva érdekes lehet.
A Hungarian Provence-n tésztákkal agyalnak, nekem ez elég WOWW- típusú élmény:
A Mintamókuson újságpapír-angyalszárnyakat találtam:
A fonal lámpa alapján elkészülhet a fonal gömb is:
Az Otherside oldalán érdekes fotókat találtam:
Aztán a patcwork is szép tud lenni nagyban:
A Sewlover kerek dísze:
A Mypatchwork mini-karácsonyfái:
Az Ötletek varráshoz blog "homlokracsapós" forgó-dísze:
Egyelőre ennyi telik tőlem, de mint már fentebb említettem, szeretettel várom az ötleteket:)

Nincsenek megjegyzések: