2013. április 2., kedd

Autógumik... soksok

Az én drága, aranykezű Uram egészen felvillanyozódott.
A bölcsiben kezdődött, amikor meglátta a régi autógumikat félig a földbe ásva. Lelki szemei előtt felrémlett, ilyenen mi is gyűrtük az "ipart", nem kevés örömet szerzett nekünk ez a tákolt kis mászóka. El is határozódott: a kertben bizony kell majd ilyen a gyerkőcöknek. Aztán tovább haladt a dolog. Ha már kert, hétvégi ház, hosszú a nyár, lesz időnk másra is, mit lehetne még kidobásra szánt autógumikból összehozni? Hát, majdnem mindent.
Sok sok ötlet jön, a pinterestről válogattam..
Hinta mindenképpen kell!
Ha kicsit puccosabb hintát szeretnénk, azt is ki lehet hozni az autógumikból:
Egyszerű forma:
Ugyan az lefestve:
Festéssel amúgy hihetetlen jó dolgokat lehet varázsolni:
Hintaszörny
Játéktartók
Egy fémpánttal kedvünk szerint formálhatjuk
Virágtartókat rengetegféleképp lehet alkotni autógumiból...
Formázással
Betonnal és mohásítással
Festve és fellógatva
Kifordítva, varrva-szegecselve
Így még házon belül is el tudom képzelni, mint mini-kert
Végül bútorokat is készíthetnénk belőle, pl. egy majdnem komplett fürdőszobát:
Oké, ezt csak érdekességképpen tettem ide...
Bevonva mintha nem is az lenne, ami...
Kisbútorok, kerti bútorok gumiból:
Azért van hangulata, nem???
(Ajánlom figyelmetekbe azt a kis jelentéktelen táblát "Do not sit" felirattal... Ha nem lehet ráülni, akkor mit???)
Ééééérdekes...

2 megjegyzés:

Kucorgó anyámkája írta...

A gyerekjátékokon kívül a kedvenc a do not sit! feliratú. Annyira jók a színek, főként a párnáké. Egyébként a táblát én tettem oda, hogy senki el ne merje foglalni a helyemet! :))

nijntje írta...

Akkor a humorod a helyén van:)) Értem én, hogy nem lehet ráülni mert fehér szőr meg minden, de annyira bicskanyitogató az a tábla... hát nem?