2013. május 27., hétfő

Árukapcsolás

Nem nagyon értem, hogy egy 92-98-as méretű, amúgy 2 éveseknek szánt fürdőruhához miért tartozik bikini felső. Létezik olyan anyuka, aki feladja a felső részt a csöpp lányára?
forrás
Nekem valahogy minden atomom tiltakozik ez ellen. Inkább egy ötletes árukapcsolásnak tartom, így drágábban el lehet sózni azt a bizonyos fürdőbugyit, amit viszont muszáj megvenni.
Megvettem tehát a bikinit, aminek a felsőjét nem volt szívem eldobni.
Hátul-középen kettévágtam:
Kiszabtam a hozzávalókat, két pántot hátulra:
Hosszában kettéhajtva elkészítettem a pántokat, kifordítottam, levasaltam. Kiszabtam a szoknya részt is:
A pántot színt-színnel szembefordítva felvarrtam a melltartó fürdőruha-felső pántjára:
Összevarrtam a szoknya rész hátulját, egy kb. 12 cm-es sliccet hagyva a tetején:
Először duplán felhajtottam az alját. A szoknya slicc felőli részét beráncoltam. De nem "csak úgy", hanem egyszerűen. Zita megoldása egyszerűen zseniális!!!!
 Az eleje közepére készült egy szembe hajtás is, így a végeredmény még légiesebb, habosabb. A hátközép nyíláshoz is tettem egy-egy apró behajtást, hogy a nyílást elrejtse. Ezután egyszerűen eltisztáztam a szabad szélt, majd felgombostűztem a felső részre:
Rugalmas öltéssel felvarrtam:
Ezzel el is készült a nyári ruci.
Valahogy már nem haragszom ezért az árukapcsolásért...:)

7 megjegyzés:

Nagyváradi Csilla írta...

Nagyon ötletes!

nijntje írta...

Köszi!
És nagyon egyszerű is, kb. 20 perc alatt elkészül.

Sublót blog írta...

De jól megoldottad! amúgy én is rosszul vagyok a bababikiniktől...:S

Unknown írta...

Nagyon jó lett! De azért ne becsüld alá a 2 éves lánykákat, akiknek sokszor elég határozott véleményük van és "cicivédő" nélkül nem mennek sehova :-) Az enyém például ilyen volt. :-)

nijntje írta...

Oké, tényleg vannak kivételek... de az én gyerekkoromban addig szó sem volt bikiniről, amíg el nem kezdett oka lenni, hogy felvegyük a felsőt:S Az én nagyobbik lányom 4 évesen kapott rá. Az már a 116-os méret:))

Mignon írta...

Nagyon cuki lett!:)

nijntje írta...

Köszi, a leendő tulajdonos is el van tőle ragadtatva...:))