2012. december 16., vasárnap

Nagyon úgy néz ki, nem lesz fehér a karácsonyunk... idén sem.

Karácsonyi dekorációnak is kiváló (főleg, mivel nem lesz hó...), de egész évben szép lehet, na mi az? A csipke!
Nemrég bevásároltam kiscsipke-nagycsipkéből, rengeteg pénzt elköltöttem egy szatyornyi csipkére (kb. 500 Ft-ot, nagyon nincs ma értéke a kézzel horgolt csipkének!), plusz vettem nemrég tortacsipkét is, mert az kell... Adott tehát az alapanyag. Adott a téma is: imitáljunk egy kis havazást, ha már kint nem esik. Így most erre gyűjtöttem ötleteket, mondhatom, hogy nem kellett sokáig keresnem.
Martha Stewart sem veti meg a "műfajt".
Kikeményített csipkecsodák fellógatva egy használaton kívüli ajtófélfára, vagy egy félreeső ablak fölé. Mintha hópelyhek szállingóznának...
Bár esküvői dekorációnak titulálja az oldal, nekem úgy tűnik, témába vág:
Ehhez mondjuk kell türelem, nem kevés. Meg idő, úgyhogy hamarosan neki kellene ugrani...
Ismét az asztal feletti hószállingózás jegyében a Makegrowgather-ről:
A metódus ugyan az, de itt már egy-két tortacsipke és néhány kiollózott hópihe is beugrott a csapatba.
Csipkével boríthatunk egy helyes kis üveget is:
Kevés keményítő, ennyi.


Tortacsipke felturbózva The happy home blogról:
A virág és a hópihe keveréke... (Bár a blogon csipke csillagnak titulálja a szerző, szerintem inkább virág. Mindegy. Nekem nagyonnagyon.)
Először legyezőt hajtogatunk, mint gyerekkorunkban,
majd félbe hajtjuk,
majd kétoldalú ragasztóval, vagy egy ragasztó stifttel összeragasztjuk a csipkés részeket:
Még két ilyen darabot ragasztunk hozzá, cérnára lógatjuk és már kész is.
Csipkébe zárt kövek the Purl bee-ről:
Persze gyerek kezekbe kerülve ezek a kövek veszélyesek lehetnek. Karácsonykor nem jó kitörni az ablakot...

Nincsenek megjegyzések: