2012. december 2., vasárnap

Karácsonyi gömb peddignádból

A suli karácsonyfára készült a következő dísz. Ez volt az inspiráció:
Először zsinegből, keményítővel akartam készíteni, majd összeakadtam a kuckómban egy doboznyi peddignáddal, azonnal eldőlt, abból lesznek a gömbök.
Nyomban langyos vízbe áztattam a nádat, előkotortam a matracpumpát, egy-két lufi eldurranása után sikerült a kis vízibomba lufikat felfújnom.
A nádnak elég egy óra, legalábbis ennek a vékonynak. Körbetekergettem a lufikat, közben ide-oda fűzögettem, hogy a végén, amikor a lufikat kipukkasztom, egyben maradjon a gömb.
Végül a kályha előtt szárítottam, hogy mire a lányok hazatérnek, biztonságba tudjam helyezni őket...
Másnap reggel a lufik kipukkasztása az ő feladatuk lett, ahogy a minőség-ellenőrzés is.
Már csak akasztót és masnit teszek a gömbök tetejére és készen áll az akasztásra:)

Nincsenek megjegyzések: