2012. december 8., szombat

Az a bizonyos guriga...

Nem mondom, tényleg nagyon jó ötleteket lehet találni itt-ott a WC papír guriga újrafelhasználására. De ha a kész munkán még mindig látszik, hogy az bizony az ami, az engem taszít. Tegye a szívére a kezét mindenki... ugye?
Most olyan ötleteket gyűjtöttem, amik simán letagadhatják az eredetüket. Nekem ez belefér, de pl. egy ékszert soha nem csomagolnék "ilyen" kartonba.
Alapvetően nagyon jó maga az anyag, vastag, masszív, tényleg kár kidobni, eltüzelni, stb...
Kis időt szánjunk még rá!
Készülhet belőle szalvétagyűrű: Kb. 3-4cm-es szeletekre vágjuk a gurigákat.
Megmérjük, majd az anyagunkból, legyen az papír vagy textil, akkora téglalapokat vágunk ki, hogy bőven be tudjuk vonni.
Felragasztjuk a karikára az anyagot, majd a találkozási pontot eltakarjuk valami kis csecsebecsével:
Karácsonyra készíthetünk óriás-szaloncukrokat, bár a Mikuláscsomagok után ez kicsit okafogyott... De akár szülinapra, akár farsangra is el tudok képzelni ilyen kis csomagokat a gyerekbandának.
Utoljára hagytam a TUTIT.
A legédesebb ötlet, amit valaha láttam gurigából.
A ráfordított idő teljesen arányban van a végeredménnyel.

Nincsenek megjegyzések: