2012. október 14., vasárnap

Kulcstartó a lányomnak

Egy nagyon gyors és egyszerű dolgot készítettem tegnap.
Mindig probléma a kulcsot megtalálni az iskolatáska alján, de most talán látszik a fény az alagút végén... Itt egy igazán csajos, megtalálható méretű kulcstartó!
Gyors és egyszerű, szeretem az ilyet:)
Kell hozzá két féle anyag, én egy merevebb és egy kicsit puhább vásznat választottam. Kell egy vasalható közbélés, ripsz szalag és kulcskarika.
A merevebb anyagra felvasaltam a közbélést, hogy még keményebb anyagot kapjak. Tettem ezt szilikonos sütőpapíron keresztül, hogy a vasalóm talpa utána ne legyen csupa ragacs!

 A közbélés mentén bevasaltam a vásznat, majd a vékonyabb vásznat is, ugyan így.

A két pántot összetűztem, majd újra levasaltam:
Ráfűztem a karikát és összevarrtam a két végét:


A ripsz szalagból levágtam egy megfelelő hosszúságú darabot, amivel bőven körbe tudtam tekerni a varrás körül a kulcstartót. Jó szorosan, mert az nem valami szép, ha oldalt eláll a szalag a kulcstartótól. Letűztem a két szélén:

Itt a varrást a közepéről indítottam, egyrészt, mert akkor nem tolja el a varrógép a szalagot a helyéről, másrészt azért, mert a szélein olyan vastag volt az anyag, hogy nem fért a gép alá. (Kéne már egy profibb gép...)
Azért a végeredménnyel elégedett vagyok:)

Nincsenek megjegyzések: