2012. október 27., szombat

Az abszolút belekavarodós...:)

Komolyan mondom, nem kis fejtörést okozott a következő tutorial követése. A közepe táján már nem nagyon tudtam ki kivel van... Aztán mégis... vagy... na hagyjuk... majd most...
Szükség van egy db 50 cm-es cipzárra, egy szalagra, ami 50 cm hosszú és 1,3-1,6 cm széles, egy másik szalagra, ami szintén 50 cm hosszú és 1,9 cm széles. Kell még egy darabka szalag vagy madzag akasztónak is.
A cipzár végét véve alapul 7 cm-t lemérünk, így:
Elkezdjük felvarrni a szalagot a cipzár vége felé indulva, majd a kapocsnál fordulunk és haladunk a túloldalon tovább:
Kb. 10 cm-rel a cipzár kocsija alatt fog elfogyni a szalagunk:
Na most jön az észvesztő rész:
Visszafordítjuk a cipzárat a szalag mentén.
Felvarrjuk a szalagot a cipzár másik oldalára is:
A szalag végét kerekre vágjuk, én kicsit meg is égetném, ha már ilyen frankó, nejlonos szalagról van szó... ha már ennyi a macera ezzel a szütyővel, legyen egy örök életre használható:)
Szóval varrjuk a szalag mentén a cipzárt... majd véget ér a szalag vége előtt 5-6 cm-rel. Nem varrjuk végig az ütközőig, hagyjunk ki 2cm-t.
Most összehúzzuk a cipzárt (mindenáron!!!), és kapunk egy kis zsákocskát:
A zsákocska aljára merőlegesen összenyomjuk a tetejét, megjelöljük a két szélét a szalagon (most kezdem elveszíteni a fonalat, de nagyon figyelek...):
Tehát itt a jelzés, a túloldalon pedig egy ugyanilyen:
A következő lépés előtt szétcipzárazzuk a zsákocskát.
Tehát a következő lépés:
Okééééééé... nekem ez nagyon híg, pedig tudom, értem, hogy jutottunk el idáig.
Akkor megpróbálom levezetni:
A szalag végénél, ahol a jelzés van, visszafordulunk a cipzárral. Feltűzzük. A másik jelzésnél a cipzár két végét levezetjük és oda betűzzük a kis akasztónkat. Varrjuk. Oké, megértettem!!!!!!! Whhooaaaaahh...
Most jön a belső rész: felvarrjuk a szélesebb szalagot behajtott szélekkel, a "csúnya" részleteket eltakarjuk vele.
A végén pedig kapunk egy ilyen gyönyörűséges, cseppet sem hasznos tatyót:
Viszont él e ember a Földön, aki ne esne hanyatt, amikor lazán odavetjük: "Én csináltam, ja..."?

Nincsenek megjegyzések: