2012. október 12., péntek

Az első táska Nekem:)

Szerettem volna egy kicsit ősziesebb táskát, ami nem fakó, nem télies, de azért már nem is tarka, mint a nyári darabom. Ez lett belőle:
Le is fotóztam ahogy készült, így megörökítettem az összes hibámat. Mert volt bőven...
Ezekből készült:

Először is varrtam zsebet jócskán a bélésre, mert az nagyon kell.
Kívülre is készült egy zseb, ez a táska összes dísze. Erre mágneszárat tettem:
A mágneszár berakása sok helyen le van írva, de nagyon részletes tutorialt nem sok helyen találtam, így jöjjön most egy ilyen.
Először a mágneszár felső részét tettem a zsebfedőbe (ez ugyan úgy történt, mint az alsó, de itt a helyét viszonylag szabadon dönthetem el, hogy hol legyen), majd felvarrtam a helyére a zsebfedőt.
A felső zárrész adja a támpontot az alsó felhelyezéséhez.
Bejelölöm a középpontját:
Majd a zár "füleinek" a helyét jelölöm be:
Ollóval kivágom:
Majd a mágnes füleit becsúsztatom ezekbe a lyukakba, így a zár közepe pontosan a bejelölt pöttyre fog esni:

A fülekre ráteszem a talpat és ráhajlítom a füleket:

Ennyi a mágneszár, így pontosan a helyén van.
Nem részletezem tovább a táska készítését, ez viszonylag egyszerű meló volt. Amit elrontottam: a cipzár fordítva került bele, úgy értem, hogy a hátam mögül nyílik. Nagyon amatőőőőőr:)))
A másik hiba egy mellényúlás: ekkora táskához nagyon nem jó választás volt ez a vállpánt. Arra terveztem ezt a táskát, hogy egy kisebb bevásárlás is beleférjen, ha viszont már az alap tartalommal érzem, hogy a vállamba vág, be kell vallanom, hogy tévedtem, és ki fogom cserélni egy szélesebb vállpántra a gyönyörű, fonott bőrszalagomat.

Nincsenek megjegyzések: