2013. november 23., szombat

Régi szekrény újra kezdheti

Kapott még egy esélyt. Élt vele. Vagyis éltem vele.
Volt egy ronda, régi szekrényünk:
Szegény, nagyon kis csúf volt. Sokáig kerülgettem, nézegettem éjjel-nappal, mit lehetne vele kezdeni, de gyáva voltam. Nem mertem belevágni. Pedig hű, de ronda volt...
Szeptemberben kaptam egy kis haladékot, a festékboltban nem volt olyan festék... megrendelték.
Aztán gondoltam egyet, vettem gérvágó készletet, díszléceket. Aztán egy naaagy levegőt és elkezdtem.
A lényeg: elkészült.
Ilyen lett:
Nem nagyon részletezném, a Kicsiházban minden le vagyon írva. Ez volt a bibliám, a tanácsadóm, a mesterem. Mindent onnan néztem, és ha én meg tudtam csinálni, bárki képes rá...
Azért büszke vagyok erre a szekrényre.
Belül lila...:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon-nagyon szép lett!

Üdv:Manuka

Diamia írta...

Szép lett!

nijntje írta...

Köszönöm szépen:)

nijntje írta...

Köszönöm, igen jól esik az elismerés:))