2013. november 8., péntek

Igazán élethű DIY virágok

Cseppet sem kapcsolódik a karácsonyi készülődéshez, viszont jól eshet néha virágokat látni.
Sokféle virágkészítési technikát láttam már (én is hoztam már jópárat, pl. Itt és Itt), de nekem ez a kedvencem, a Sharing the Wealth blogról. Egyszerű, az eredmény mégis különleges:
A titok az anyagválasztásban rejlik. Ehhez csak műszálas anyagot szabad választani, ami nem ég, csak zsugorodik hő hatására.
Kivágunk különböző méretű krumplikat (nem köröket) az anyagból:
A kivágott formák széleit körben odatartjuk a gyertyaláng főlé. Nem kell direktbe, inkább csak oldalról közelítsük. (Ezzel a módszerrel dolgoztam el egyszer egy organza menyasszonyi fátyol szélét. Nem volt kis meló végigmenni rajta szabályosan, beégések nélkül, de a végeredmény olyan szép, légies és repkedős volt, megérte!)
Most a legnagyobbtól haladva a legkisebbig összerakjuk a rétegeket:
A közepébe egy szép gombot vagy gyöngyöt varrhatunk.
Lehet variálni különböző rétegekkel:
Vagy a közepét ki lehet emelni néhány gyönggyel:
De sötét anyagból is jól mutat:
Egyszer már mutattam ezt a pipacsot, most ismét ide biggyesztem:

Nincsenek megjegyzések: