2014. március 29., szombat

Textúrák

Sokféle módon lehet szert tenni különleges anyagokra. Lehet vásárolni, keresni-kutatni, de vannak helyek, ahol az ember hiába keres, nem talál.
Ilyenkor jön az alkotó akarat: ha beledöglök, sem elégszem meg az átlagossal, a semmilyennel.
Különleges anyagok előállítására keresgéltem ötleteket, és aki keres, talál.
Textúrákat, mintákat varrással is elő lehet állítani. Erre korábban is hoztam már példákat (pl. EZT, vagy EZT), most jöjjön egy újabb adag.
Két egyszerű, színben ütősen kombinált anyagból valami egészen különleges dolog születik. Az elkészítését már mutattam, csak emlékeztetőül néhány kép:
Na persze a kilógó felesleges fonalakat le kell vágni, de a végén a hatás nagyon különleges!
Mindez megtalálható a Girl and a Glue Gun oldalán.
Kicsit melósabb darab, de sok sok türelemmel és hajtogatással elkészülhet egy ilyen is:
Stencilezéssel is sokat dobhatunk egy anyagon:
Bár én nem bonyolítottam túl, de készítettem már ilyesmit ITT.
De maradjunk a varrásnál, számomra az a legizgalmasabb.
Képek forrása: Pinterest
Akinek rengeteg türelme és ideje van, kísérletezhet ilyesmivel:
Végül itt egy zseniális oldal, az alabamachanin.com. Erről a technikáról már írtam ITT, vagy ITT. Nem túl bonyolult, de igazán látványos!
Csak néhány példa, mire képes a türelem és a két kéz:
Ezek a ruhadarabok megvásárolhatók, de további ötletek is gyűjthetők INNEN.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon jók! Köszi!

nijntje írta...

Igazán nincs mit, szerintem is nagyon jók. Nem is tudom, melyikkel kezdjem...:)