2013. december 5., csütörtök

Fiús ajándék max. 600 Ft-ból

Ez volt a suliban a mikulás ajándékra kiszabott büdzsé. Külön "öröm" volt számomra, hogy két leány boldog anyjaként már megint sikerült a lányomnak fiú nevet kihúzni a kalapból...
Ez ám a kihívás. Ültem a problémán napokig, de közel a határidő, ideje volt kitalálni, mi legyen. Vettem hát egy A5 nagyságú spirál füzetet, mivel a fiú matekzseni, négyzetrácsosat. Ettől személyre szóló... ha-ha.
Volt egy teljesen felesleges képregényünk, valahol ajándékba kaptuk. Senkit nem érdekelt, de most jól jött.
Fent az eredeti, lent a másolat.
Bescanneltem, photoshoppal kicsit sötétebbre- színesebbre vettem az oldalakat, majd egyszerű papírlapokra kinyomtattam.
Ezeken kívül csak olló, dekupázs ragacs és ecset kellett.
Kivágtam a képregényből a karakteresebb képeket...
Elrendeztem, majd leszedtem és dekupázs ragasztóval felragasztottam a borítóra a képeket.
Vártam, míg megszárad, majd egy réteg ragasztóval "lelakkoztam". Utána a hátoldalt ugyan így.
A szélek túllógnak. Amikor a lakk réteg is megszáradt, akkor vágtam körbe pontosan a borító mentén.
Utána az borító széleit is lakkoztam és még egy réteggel a montázst is lelakkoztam, hogy tartós legyen.
Nekem tetszik. Remélem, az ajándékozott is boldog lesz vele.
Végül a 600 Ft-ot nem is mind erre költöttük, egy csoki is belefért ebbe a hatalmas összegbe...

Nincsenek megjegyzések: