2013. augusztus 28., szerda

Új Rózsa Sándor táskák

Bizony!
Volt kedvem, lehetőségem, időm. Ha ezek közül csak egy is hiányzik, már nem tudok nekiállni a táskáimnak. De most véééégre, sikerrel jártam.
Íme a termés:
Ez egy pihepuha táska. A bélése nekem nagyon a szívem csücske; kicsit emlékeztet a kékfestőre, de mégsem AZ. (Nagy kékfestő-fan vagyok, ha többen le nem szavaznak, akkor a táskáim nagy része kékfestő béléssel futna...) A bélést steppeltem, hogy egy kis tartást adjak neki. Egy nagy belső zseb és egy külső zseb található rajta. Nem záródik.
Méretek:
Magasság: 40 cm
Szélesség: 38 cm
Mélység: 5 cm
Pánt hossza: 52 cm.

A következő darab az eddig készült legnagyobb. Nem is tudtam rendesen lefotózni állva, így sajna béna, fekvő képek készültek róla. Azért remélem, el tudjátok képzelni, élőben mennyire jól néz ki...
Ezen a táskán kívül nincs zseb, csak belül egy hatalmas. Egy kis pántocskára tettem rá a mágneszár egyik felét.
Méretek:
Magasság: 47 cm
Szélesség: 40 cm
Mélység: 7 cm
Pánt hossza: 75 cm

Most jönnek azok a darabok, amiket egyszer már elkészítettem korábban. Vagyis mégsem, ugyan azt nem készítem el kétszer. Csak hasonlót:
Ezt a modellt keresték legtöbben. Sima, barna hát, elöl a Legenda...
Ezen a táskán is csak belül van egy zseb, a mágneszár a táska falába van beleépítve.
A pántját is én készítettem, szemben az eddigiekkel.
Méretek:
Magasság: 40 cm
Szélesség: 36 cm
Mélység: 8 cm
Pánt hossza: 68 cm

Az utolsó a másik kedvencem. Romantikus virágos találkozása Rózsa Sándorral.
Nagyon tetszik, amikor az ott ördög a részletekben. Szerintem ebben a táskában is ott van: az a kis belső zseb a pisztolyokkal, hát én abba szerelmes lettem...
Méretek:
Magasság: 42 cm
Szélesség: 39 cm
Mélység: 7 cm
Pánt hossza: 57 cm
Ha valamelyik megtetszett, a Breslon megtalálod!

Nincsenek megjegyzések: