2013. augusztus 27., kedd

Csak szólok.

Nem akármiért bújom a blogokat nap-mint-nap-mint-nap... Szeretem a jó ötleteket. Szeretem, amikor valami olyasmit sugallnak, tanácsolnak, amire magamtól is rájöttem volna, de így sokkal gyorsabb, és az életem sokkal könnyebb lesz.
Most én szeretnék egy jó tippet adni.
A nagyobb városokban vannak Burda boltok. A mi kis Kecskemétünkön is van egy. Néha bemegyek nyálat csorgatni, mivel az árak elég borsosak. Ritkán veszek is néhány dolgot, ma viszont egészen sok mindent vettem. Íme:
És ez a nagy kupac alig 2000 Ft-omba került.
Vannak ezek a minták:
A kifutott anyagok mintáit bedobják egy kosárba. Ezek között aztán kincseket lehet találni, fillérekért.
Hogy kicsik az anyagok??? Nem annyira.
A kapcsokat felfeszítve még 4-5 cm-nyi darabok rejlenek a karton alatt, nem ritkán pedig hajtott anyagdarabok vannak a kartonhoz rögzítve:
A kapcsok helye pedig totál jól kivasalható. Nem lyukak ezek, csak elnyomódások:
És hogy mire használhatóak ezek az anyagok?
A kisebb darabok pl. applikációhoz:

...vagy épp babzsáknak:
...mindenféle dekorációhoz:
forrás
Update: 12 db babzsák készült első menetben. Szépek, jók, azonnal használatba véve:

Nincsenek megjegyzések: