2016. március 12., szombat

A kor kedvezmény

Dilis öreg néninek lenni komolyan nagyon jó dolog lehet. A kor nem kötelez semmire! Volt már, hogy stílus szempontjából példának állítottam az idősebbeket, most ismét erre készülök.
Él ugyanis (no nem itthon) egy 75 éves hölgy, Jean Woods, aki nem átall Martens bakancsot húzni és mindenféle jó cuccban járni. És még jól is áll neki. Íme:
Szembe menve a legtöbb divatházzal, ő a világon a legidősebb modell.
És amikor összeröffennek a barátnőkkel, az kérem így néz ki:
Hajrá nagyik!!!

2 megjegyzés:

Szera írta...

Ettől a kortól még messzebb vagyok, de már megérintett az érzés, hogy nehéz feldolgozni az idősödést. Vannak karakteres emberek, akik nem tudják, hogyan "kell" megöregedni, mert csak a testük öregszik, azt hiszem belőlük lesznek az "antiktinédzserek", akiket balga módon így hívtam. Már tudom, hogy "csak" önmaguk maradtak! :)

nijntje írta...

Nem mondom, nekem is messze még ez a kor, de annyira másképp látom, mint egészen fiatalon. A mai időseket már nem feltétlen kell leírni, mint ahogy régen gondoltam, nem mind lassúak és betegek, és ez jó!!! Nem muszáj megöregedni csak azért, mert a testünk öregszik. :))