2015. április 17., péntek

Pompon-szandi

Hogy mi kell hozzá? Jó sok pompon! Szalagon lógó és önálló darabok egyaránt. Egy régi, esetleg kényelmes-de-ronda szandi, tű-cérna, fantázia.
Először a szalagosakat applikáljuk fel:
Amikor ez megvan, jöhet a takarás, a színes, apróbb-nagyobb darabok felvarrása.
Így lesz a lepusztult, szóra sem érdemes darabból feltűnő, vicces lábbeli.
Ahogy elnézem, mindennapi használatra nem igazán alkalmas, elfelejthetjük, hogy a lábainkat szorosan egymás mellé rakjuk, esetleg járás közben néhányat le is sodorhatunk...
 ... de a pózoláshoz, táncoláshoz használható, tehát igazi "partycipő":

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Adrienn!

Fantasztikus a blogja, most találtam rá, és alig tudtam elszakadni tőle egy pillanatra is, muszáj volt visszanéznem az összes év bejegyzéseit.

Kifejezetten a ruhás, varrós bejegyzések amik megfogtak, mert szeretnék én is varrni, de soha nem tanultam, bár alapokat tudok édesanyámtól és nővéremtől, úgyhogy azért nem vagyok teljesen elveszve :D

A blogja miatt megjött hozzá a kedvem hogy több időt szakítsak ennek az álmomnak.

Köszönöm! És csak így tovább!

*könyvjelzők közé elmentve ;)

Üdvözlettel:
M. Éva