2013. szeptember 24., kedd

Nagy ötletek

Már máskor is készült ilyen gyűjtemény (megtalálható Itt és Itt).
Most újabb adagot hoztam a találékony emberek zsenialitásából...
Nálunk mindig probléma a poharak személyre szabása, amikor összegyűlik a család. Eddig matricáztunk, de itt egy új, színes ötlet:
forrás
Ezen az oldalon jobb-rosszabb cipőtárolási ötletek találhatóak, nekem ez különösen tetszik: boros dobozok mint cipőtárolók:
Ha már hideg lesz, jönnek a benti elfoglaltságok, a kötés-horgolás.
Ezen az oldalon sok ötlet található, nekem ez tetszik leginkább:
Régóta sikítozom, amikor valaki a szabóollómmal szeretne papírt vágni, esetleg bármi mást...
Itt egy remek megoldás:
ITT rengeteg ollóval kapcsolatos képet leltem...
Ha már szóba hoztam a varrást...
Gondolom, mindenkinek problémát jelent az orsókról letekeredő cérna, nem beszélve arról, hogy színeket párosítsunk a téli szürkeségben. Rengeteg orsótárolási ötletért és még sok "finomságért" klikk IDE!
... és akkor varrjunk:
Egy egyszerű de nagyon látványos blúz és póló szűkítés, gyakorlatilag férfi fazonból készült egy női top:
forrás
Ismét a varráshoz kapcsolódik: hogyan lehet pontos derékszöget varrni, mondjuk egy terítőnél? Előbb vasaljuk le ropogósra egy kartonlap mentén, majd aztán tűzzük le a varrógéppel:
forrás
Ha pedig vastag széleket kell eldolgozni, a gombostű sokszor már nem használható. Akkor jönnek a gyerekcsattok:
forrás
Most pedig jöjjön a kertészkedés.
Rózsa szaporítása krumplival:
forrás
Mi mindenre jó egy kiürült műanyag flakon?
Pl. mini-üvegháznak:
forrás és egyéb jó ötletek a kertbe
Utoljára pedig egy olyan képet tartogattam, amit minden reggel, az első kávém mellett kellene nézegetnem és a nap további folyamán betartanom. Bajom nem lenne az életben...
forrás

Nincsenek megjegyzések: