2013. január 1., kedd

Új év...

Itt a fogadalmak ideje. Minden évben megfogadom, hogy lefogyok, hogy többet foglalkozom a gyerekeimmel, türelmesebb leszek, visszaveszek az indulataimból és sokkal szorgalmasabb leszek. Ilyenek. Aztán nem változik semmi.
Lustának lenni jó. Amikor lehet, idén is lustálkodni fogok. Ezzel szemben nagyon remélem, hogy idén már sokkal több saját projektet tudok majd megmutatni, így a legfőfőfő fogadalmam: mindig kéznél lesz a fotóapparátom...
Nyáron, amikor elindítottam ezt a blogot, még egyáltalán nem gondoltam arra, hogy mi lesz, ha egyáltalán valaki belenéz. Írtam magamnak, csak úgy, jegyzetfüzet helyett. És mostanra majdnem 17 ezres a látogatottság. Pedig még mindig csak olyan dolgok kerülnek bele, amik engem inspirálnak...
Örülök, hogy itt vagytok, hogy olvastok, hogy érdekel Titeket, ami engem vonz. Egyedül lenni nem olyan jó, kell a társaság!
Kreativitásban és szabadidőben gazdag, boldog új évet kívánok!

Nincsenek megjegyzések: